To kolejny etap remontu al. Tysiąclecia. Wcześniej nowy asfalt położono na jezdni po stronie zamku. Niedawno rozpoczęła się przebudowa jezdni i chodnika po stronie dworca PKS. Najpierw drogowcy wymienili krawężniki, a później zaczęli przebudowę zatok autobusowych, które zostaną połączoną w jedną. Ta bliżej Ronda Dmowskiego zostanie zlikwidowana. Natomiast ta bliżej hali Nova zostanie wydłużona do ok. 100 metrów. Teraz tutaj będą zatrzymywały się wszystkie pojazdy komunikacji miejskiej. Skrajny prawy pas jezdni będzie przeznaczony wyłącznie dla autobusów. Rozpoczęło się także frezowanie jezdni i układanie nowej nawierzchni. Prace będą prowadzone bez konieczności zamykania al. Tysiąclecia dla ruchu. Na jezdni pojawią się jednak znaczne zwężenia. Drogowcy będą zajmowali do półtora do nawet dwóch pasów ruchu. To oznacza, że trudniej będzie przejechać. Te prace powinny się zakończyć do piątku. Układanie ostatniej, ścieralnej warstwy asfaltu planowane jest po 20 listopada. Urzędnicy zaznaczają, że te terminy mogą się zmienić jeśli pogoda będzie niekorzystna.
Wszystkie komentarze