Więcej
    Komentarze
    Wątpię aby ekonomicznie miało to uzasadnienie .Będzie tylko mielenie pieniędzy . Jednak dla mieszkańców to jest nadzieja na zakończenie tej trasy Zielonej ,jedynej sensownej arterii płn-płd.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    właśnie niedługo się skończy era na komputera góra 10 lat połowa ludzi przy tym pracuje zobaczymy jak będzie 50% bezrobocia prąd też wykończą tylko wolność do forsy im zostanie.
    @henio1946 A po polsku umiesz to wyrazić?
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @henio1946 Spaceruje Ci że skończy się era informatyzacji życia ? Wątpię .Raczej będzie to szło dalej . Za kilka lat seryjne autobusy i ciężarówki z autopilotem .A ktoś to będzie musiał naprawiać ,bo że się będzie psuło to pewnik.Zapewne zakupy w sklepach też automatyczne .Nie masz d.o. z czipem ,lub zarejestrowanego telefonu - nie wejdziesz do sklepu.Takie idą czasy , w sumie nie wiem czy lepsze ale większe bezrobocie pewne .
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Ciekawe kto będzie z tego dworca autobusowego odjeżdżał? PKS jest na wymarciu, Polski Bus ciągle walczy o jakieś koncesje, żeby przejechać drogą, a busiarze mają swoje miejsca odjazdów. Ciekawe też skąd się wzięły te liczby odjazdów 200-300 na godzinę (chyba autor się pomylił o jedno zero). I te biurowce -niby dla kogo. W Lublinie nie ma już żadnych większych firm, ani korporacji. Najrozsądniejszym wyjściem byłoby schowanie torów pod ziemię tak jak to jest w Warszawie. Żeby tory nie dzieliły miasta.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Bardzo spoko koncepcja. Nie mogę tylko zrozumieć skąd my weźmiemy ludzi do mieszkania w tych wszystkich blokach i kto będzie korzystał z dworców i biur. Przecież w naszym mieście praktycznie nie ma przemysłu, a inne biznesy to jakieś za przeproszeniem dziadowizny.
    @bob2436 a kto korzysta do tej pory z dworców? świecą pustkami?
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @bob2436 W biurowcach na Zana też wieje trupem...;)
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Mam nadzieję, że nie chodzi o kolejną prowizorkę. Na pełne dostosowanie układu urbanistycznego Lublina do nowego centrum komunikacyjnego, trzeba będzie wielu lat i będzie to bardzo trudne.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0