Więcej
    Komentarze
    Panie redaktorze! Twierdzenie, jakoby była to najgorsza ulica w Lublinie, nie da się obronić. Nie jeździ Pan Racławickimi? To proszę sie przejechać od skrzyżowania z al. Długosza, do al. Sikorskiego prawym skrajnym pasem. Proszę przejechać się Pogodną. Wtedy uzna Pan, że Narutowicza mogłaby jeszcze poczekać.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    I jak tu ludziom dogodzić? Remontują - źle, nie remontują jeszcze gorzej. Są buspasy - źle bo puste stoją, nie ma - źle bo autobusy stoją, remontują wszystko naraz - źle bo trzeba się chwilę pomęczyć, po kawałku - też źle bo można by przecież machnąć wszystko naraz. I tak w koło Macieju.
    @dreamliner_z_luz Wydaje się, że zbyt się Pan gorączkujesz. Każdy chciałby, aby było jak najlepiej i jak najszybciej lepiej. Nikt chyba nie powiedział złego słowa na remont Piłsudskiego, a właściwie na sposób jego przeprowadzania. I tak należy remontować ulice miejskie. No, może mieszkańcy tego odcinka trochę wycierpieli! Jest faktem, że jest dużo do zrobienia w mieście. I trudno się dziwić mieszkańcom, że chcą, aby miasto było piękne i wygodnie się w nim mieszkało.
    już oceniałe(a)ś
    0
    1
    Ciekawe czy znowu, podobnie jak przy remoncie poprzedniego odcinka Narutowicza: - projektantowi i urzędnikowi zatwierdzającemu projekt nie będzie się chciało ruszyć tyłka zza biurka i latarnie zostaną umieszczone w drzewach, - krawężniki przy przejściach dla pieszych (pomimo obietnic prezydenta Żuka) będą uszkadzały kręgosłup osobom na wózkach, - obniżenie chodników spowoduje pozostawienie szkaradnej szpary między budynkami a chodnikiem, - zawieszenie samochodów będzie testowane w symulowanych warunkach terenowych, czyli na wszystkich studzienkach na jezdni (to zresztą "zaleta" wszystkich nowych jezdni oddawanych do użytku w Lublinie, naoczna ilustracja to np. wjazd na Chopina od Narutowicza), - urzędnicy odbierający robotę przymkną oko na powyższe i wiele innych usterek, pomimo kilkakrotnie przesuwanego terminu odbioru końcowego.
    już oceniałe(a)ś
    1
    1
    to będzie jazda ehhh nie można było jednak poczekać aż zrobią Muzyczną była by alternatywa a teraz wszyscy do Sowińskiego pojadą i do Kraśnickiej które i tak są w korkach. Kiedy trasa zielona będzie przedłużona do JPII ? Czy nie widzicie urzędasy co się dzieje na Krochmalnej i przy stadionie? Co z przedłużeniem Zana ? Kiedy
    już oceniałe(a)ś
    0
    1
    Czy ktos w ogole analizuje to , co dzieje sie na ulicach Lublina? Te tabuny samochodow z pojedynczym osobnikami za kolkiem stojace w koszmarnych korkach? Czy ktoś ma plan B oprocz tego , ze w wakacje bedzie lepiej? ( bo wyjedzie 80 tys. studentow...) i nareszcie uruchomi sie "zielona falę" ( glownie dla komunikacji ZTM?) Czy kros przeanalizowal to co siedzieje i ma jakies konkretne pomysly? (oprocz bus pasow gdzienigdzie, gdzie bus pojawia się co 15 min ale nikt oprocz taxi tam nie ma prawa pojawić się (lepiej stać wraz z innymi w korku, zamiast natychmiast rozladować zator i polepszyc lynność ruchu -- bo w miastach CHODZI GŁÓWNIE O PLYNNOŚĆ!! O jazde a nie stanie i smrodzenie w korkach.. Czy na tym najgorszym odcinku Narutowicza nie mozna zostawić tylko tych bus pasow i umożliwic jazde przez skrzyzowania Narutowicza- Lipowa i Narutowicza - Glęboka tylko PROSTO?! Bez żadnych prawo- i lewoskretow? Czy naprawdę NIE MOZNA Sowińskiego tylko 2 pasy w go a Pagi tylko w dół? Przeciez paliwo i tak kierowcy wypalaja w korkach, zadymiajac wąskie, nie przystosowane do ruchu samochodow ulice..
    @ad2009 Od lat postuluję, proponuję, proszę o rozważenie wprowadzenia w większym stopniu ruchu jednokierunkowego na ulicach wokół miasteczka akademickiego. Nikt nie ma odwagi (czytaj: urzędnicy nie mają odwagi) przeciwstawić się prezydentowi.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0