13. Lublin - 3 mln
Daleko za najlepszymi jest Lublin. Ekipa Krzysztofa Żuka na promocję wydała ledwie 3 mln. zł. wytknęła to w swoim raporcie firma PwC, która ceni Lublin za rozwój, ale gani za brak promocji. Najważniejszym wyzwaniem dla miasta według analityków jest zwiększenie rozpoznawalności oraz wykorzystanie atutów Lublina do przyciągania inwestorów i turystów.
- Z promocją miasta rzeczywiście mamy kłopot, bo wiąże się to z brakiem finansów. Jednak podejmiemy promocyjne działania np. w trakcie 700-lecia Lublina - komentował raport Krzysztof Żuk, prezydent Lublina.
W 2015 roku najwięcej wydano na promocja festiwalu Carnaval Sztuk-Mistrzów - ok. 430 tys. zł., zakup gadżetów - ok. 250 tys. zł i wydawnictw promocyjnych - 130 tys. zł.
Wszystkie komentarze