Więcej
    Komentarze
    Azyle na środku jedni ? Na Racławickich? Przecież już dzisiaj karetki pogotowia, które często jeżdżą przez Racławickie, mają problem z przejazdem. A jak będą azyle dla pieszych to dopiero będzie dramat !
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    A PARKINGI na ul. Kalinowszczyzna???? Gzie mamy parkować???
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Robert, co tam na lotnisku? Lampa świeci?
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Tak czytam te komentarze i nie wierzę. Naprawdę NIC wam się nie podoba? Wiecznie tylko narzekanie, że spóźnione, nietrafione (z czyjego punktu widzenia?), że źle i nie tak? Wieczne malkontenctwo zgodnie z powiedzeniem: choćby tyłek masłem smarowali, to ma pretensje, że tym ze sklepu, a nie z domowego wyrobu. Lublin ma najgorszy w kraju stan dróg w mieście, więc każda (KAŻDA) próba poprawienia którejkolwiek z nich jest warta pochwały. A wam wiecznie nie tak. Wyliczanka ulic do remontu nie ma sensu, bo każda, jaka jest w mieście, nadaje się do tego doskonale. Trzeba wybrać jakąś kolejność.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Ad. ziutynka13: Może Wyborcza poda do publicznej wiadomości ile będzie kosztował most Muzycznej i dla porównania ile będą kosztowały dwa przęsłowe mosty nad Kurówką w ciągu obwodnicy Puław. Serdecznie proszę.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Przebudowa Grygowej niestety spóźniona - remont linii kolejowej do W-wy i przerzucenie ruchu kolejowego na Luków wywoła ogromne korki na Turystycznej (szlaban co 15 minut zamknięty). Grygowej - Kasprowicza miałoby szansę być bypassem w kierunku Łęcznej, gdyby wiadukt był w dobrym stanie i w ruchu obustronnym. A tak - zostaje uciekać do obwodnicy przez Witosa lub Mełgiewską.
    @ptak_dodo Przecież na Kasprowicza jest przejazd kolejowy ze szlabanami na linii do Rejowca-Chełma-Zamościa. Dodatkowo pojawi się tam ruch towarowy Rejowiec-Łuków. Czy wyjazd na Łęczną przez Metalurgiczną i obwodnicę nie wystarczy?
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    kto projektował i kto pozwolił na takiej małej rzeczce wybudowac takie betonowe monstrum? kto na tym zarobił? dlaczego nie ma nawiązania do już istniejących mostów a buduje sie jakieś betonowe monstrum...widocznie trzeba bylo dac zarobic producentowi betonu...a jak to podrożyło koszty!
    @ziutynka13 Myślę, że przesadzasz z tym stwierdzeniem o "producencie betonu", ale fakt most na takiej rzeczce jak Bystrzyca wygląda fatalnie. To nie most to "bunkier" :)
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @ziutynka13 Dwie jezdnie mają swoją wagę. Most ma być na lata, zapas wytrzymałości będzie procentował. Nie widzę problemu.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @krzew66 NIkt nie mówi, że ma nie być wytrzymał, ale to nie oznacza, że jego wygląd ma się kojarzyć z bunkrem :)
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    A co z kontynuacją remontu Armii Krajowej, Bohaterów Monte Casino? Co z Nadbystrzycką (od Zana do Głębokiej), Zana, Orkana na całej długości?
    @dzendergender Chyba raczej nie da się robić wszystkiego naraz.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @dzendergender Ja czekam natomiast na przedłużenie Zbożowej do Zelwerowicza. Aleja Warszawska i Willowa są przeciążone. Al Warszawska w kierunku do centrum jest niewydolna ( niefortunny projekt całego skrzyżowania z trasą W-Z)
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @dzendergender A co z przedłużeniem Mózgowej do Myślącej? A co ze zburzeniem Hejterskiej i Bezmyślnej?
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @cyrkuszowy_umielec No właśnie, dokładnie to co piszesz ... W Twoim przypadku to jedyne dobre rozwiązanie!
    już oceniałe(a)ś
    0
    0