Fot. Modern Expo
Modern Expo, marka globalna
O tym co robi Łukasik może opowiadać godzinami. Kreśli śmiałe wizje, jak już niedługo będzie wyglądał handel.
- Czas na sklepy, które zlikwidują wrażenie, że zakupy są obowiązkiem, kojarzą się z niedogodnością, bo trzeba dojechać, stać w korkach, kolejkach. Zakupy powinny poszczególnych grupom klientów sprawiać przyjemność, np. jeżeli dziecko lubi iść do sklepu, to sklep powinien być miejscem zabawy, oferować mu ciekawe aplikacje i gry umożliwiające np. zbieranie punktów itp..
Plany na przyszłość?
KRZYSZTOF MAZUR
Łukasik: - W ciągu kilkunastu lat udało nam się zbudować pozycję lidera na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Cały czas rozwijamy się prowadząc rynkową ekspansję na rynkach Europy Zachodniej oraz innych kontynentach. Bez fałszywej skromności mogę powiedzieć, że naszą ambicją jest stworzenie z Modern-Expo marki globalnej, aspirującej do tytułu światowego lidera w swojej branży.
Na zdjęciu: Wizualizacja siedziby firmy w strefie ekonomicznej na Felinie.
Wszystkie komentarze