Komentarze
dlaczego ... i taksówek? Lublin jest małym miasteczkiem! Dlaczego taksówki stały się w nim pojazdami uprzywilejowanymi (do jazdy buspasami)? Tak się stało także na Jana Pawła II/Armii Krajowej? Czyżby lobby taxówkarskie zadziałało? Któryś z urzędasów wziął w łapę lub jest właścicielem sieci taxówkarskiej? Jak to się stało, jak to możliwe?
@dzendergender Wzorem innych cywilizowanych miast. Taksówki są cały czas w ruchu, w przeciwieństwie do aut prywatnych użytkowników, które trochę jeżdżą, a głównie parkują. Ina rzecz: jaki procent aut w ruchu miejskim to taksówki, 5, może 10%? Zresztą to chyba jeszcze nie przesądzone, więc zwróciłbym uwagę na sam fakt zaplanowania buspasów, a nie, czy będą tylko dla km, czy może jeszcze dla taksówek.
już oceniałe(a)ś
2
0