Więcej
    Komentarze
    Opis pod zdjęciami nie wyjaśnia kilku kwestii, jakie pojawiają się podczas lektury, a mianowicie: w jaki sposób po zakończeniu prac będą dojeżdżać trolejbusy pod dworzec PKP? Co z dalszym przebiegiem Trasy Zielonej poza ulicę Cukrowniczą w stronę ul. JPII? Inwestowanie tak dużych pieniędzy w trasę, która kończyć się będzie hałdą ziemi (jak obecnie) w okolicy stadionu, to bezsens i w zasadzie zaprzeczenie idei budowy tej trasy. Rację ma też A.Mielczarek pisząc, że sensowniejszym rozwiązaniem od wpuszczania intensywnego ruchu z ul.Głębokiej w ul.Muzyczną, byłoby przedłużenie ul.Zana do Trasy Zielonej i ul. Krochmalnej, a jeszcze lepiej - wiaduktem ponad torami do ul.Wrotkowskiej i Smoluchowskiego. Notabene, dlaczego dziwnie ucichła sprawa budowy odcinka tzw. małej obwodnicy od ul.Dywizjonu 303 do ul.Wrotkowskiej? Wiadomo, że problemem jest tam kolidująca z tą obwodnicą bocznica kolejowa, ale - jak kilka miesięcy temu pisała GW - ponoć w Ratuszu znaleziono jakieś satysfakcjonujące rozwiązanie tego problemu.
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    Hmmm nie wiem czy to coś zmieni bo główne problemy to przejazd północ południe a w tym miejscy wąskim gardłem jest Nadbystrzycka. Myślę, lepsza opcją było by przedłużenie Zana z mostem. A tak ruch będzie przerzucony na zakorkowana Głęboka i Nadbystrzycką
    już oceniałe(a)ś
    2
    1
    ponad Dworcową czy Młyńską?
    @rydzulek Dworcową, a dokładniej jej "końcówką" prowadzącą dawniej do Parku Ludowego, a obecnie do hal targowych Targów Lubelskich.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0